برگزاري دوره توانمند سازي مديران و کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان

برگزاری دوره توانمند سازی مدیران و کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲
حجت الاسلام عزيزي گفت: دوره توانمند سازي مديران و کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان با هدف آشنايي با فضاي مجازي و رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان ، حجت الاسلام علی عزیزی، در دوره آموزشی توانمند سازی مدیران و کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان که روز سه شنبه (4 مهر) در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد، گفت: کار کردن و فعالیت در مساجد یک توفیق الهی است از این رو باید این فرصت را مغتنم دانست و مساجد را بعنوان محلی برای اجتماعات محله و بویژه جوانان، مهیا ساخت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فضای مجازی و اهمیت آن در عصر کنونی اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبر انقلاب؛  فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد و عرصه فرهنگی عرصه جهاد است،اگر از فضای مجازی غافل شویم اگر نیروهای مؤمن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد.

 

وی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها شنیده شده است و ایشان در اظهارات متعددی غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اند.

 

حجت الاسلام عزیزی با بیان اینکه دشمنان از فضای مجازی حداکثر استفاده را می‌کنند، ادامه داد: اکنون که دشمنان نظام و مردم با تمام قوای رسانه ای و تبلیغاتی خود درصدد حمله به ارزش ها و آرمان های ما هستند باید با اقدامات فرهنگی منسجم و کارشناسی شده نسبت به مقابله با اهداف شوم آنها اقدام کنیم.

 

گفتنی است، فضای مجازی  اهمیت رسانه و تولید محتوا، نقش مهم رسانه در انتقال پیام، اعتماد سازی رسانه ها، بحث ازدواج و فرزند آوری از برخی مباحثی بود که در دوره آموزشی توسط یکی از اساتید فضای مجازی مطرح شد.

 

.