تحقق پيوند مسجد و مدرسه موجب توفيقات بزرگ عرصه هاي فرهنگي خواهد شد

تحقق پیوند مسجد و مدرسه موجب توفیقات بزرگ عرصه های فرهنگی خواهد شد

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲
رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور گفت: اگر پيوند مسجد و مدرسه محقق شود و کار تربيتي مورد نظر مقام معظم رهبري به معناي واقعي کلمه بروز و ظهور داشته باشد، قطعا در عرصه هاي فرهنگي توفيقات حاصل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی که در محوطه ارگ تبریز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای جنگ تحمیلی آن بود که ملت شریف ایران اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان بیفتد، این در حالیست که در طول تاریخ هرگاه جنگی علیه ایران واقع شده است، بخشی از کشور به دست دشمنان افتاده است.

وی ادامه داد: یکی از خفت بازترین عرصه های تاریخ این بود که شاه رژیم طاغوتی، بخشی از کشور به نام بحرین را از دست داده است و حتی پیام تبریک به مردم بحرین و جامعه بین المللی صادر کرده است.

آینده از آن ایران و مردم ایران است

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با اشاره به القای تفکرات غلط علیه ایران اسلامی از سوی دشمنان، گفت: اینکه دشمنان القا می کنند کشور ما عقب مانده است، هدفی جز تزریق ناامیدی و یاس در جامعه ندارد، اگر ایران هیچ ندارد و عقب مانده است، چرا همه دنیا بر روی ایران تمرکز کرده اند، آینده از آن ایران و مردم ایران است.

وی ادامه داد: باید بدانیم که در کدام نقطه تاریخ ایستاده ایم، اگر پیوند مسجد و مدرسه محقق شود و کار تربیتی مورد نظر مقام معظم رهبری به معنای واقعی کلمه بروز و ظهور داشته باشد، قطعا در عرصه های فرهنگی توفیقات حاصل خواهد شد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، گفت: برای مقابله با توطئه های روزافزون دشمنان و تعالی کشور راهی جز تکیه بر فرهنگ ایثار و جهاد و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود ندارد.