تجليل امام جمعه تبريز از رويکرد ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در دور جديد مديريتي

تجلیل امام جمعه تبریز از رویکرد ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دور جدید مدیریتی

تاریخ انتشار : ۵ مهر ۱۴۰۲
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمدعلي آل هاشم رويکرد ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در دور جديد مديريتي را ارزشمند دانست و گفت: ايجاد جذابيت در مساجد براي حضور پرشور و فعال کودکان و نوجوانان ضرورتي انکارناپذير است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار داشت: حدود ۲۷ هزار کانون مسجدی در سراسر کشور فعالیت دارند که از این تعداد بیش از ۱۴۳۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان آذربایجان شرقی میزبان نمازگزاران هستند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری نقش مهمی در تحقق نهضت بازگشت به مساجد دارند، گفت: در این راستا نمایندگان محترم ولی فقیه در استان ها نقش حمایتی و هدایتی در این راستا داشته اند.

حجت الاسلام خداداده با اشاره به اینکه با اتخاذ تدابیر تحولی، شاهد پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی طی سال جاری بوده ایم، افزود: این مسیر ارزشمند بایستی با همت همکاران ستادی در استان و بهره مندی از رهنمودهای ائمه محترم جمعه و جماعت تداوم‌ و استمرار داشته باشد.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مختصات «طرح اخوت مساجد جهان اسلام» پرداخت.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در سخنانی رویکرد ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دور جدید مدیریتی را ارزشمند دانست و اظهار داشت: ایجاد جذابیت در مساجد برای حضور پرشور و فعال کودکان و نوجوانان ضرورتی انکارناپذیر است.

وی ضمن ابراز رضایت‌مندی از پویایی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به ویژه استان آذربایجان شرقی طی ماه های گذشته گفت: این مسیر صحیح و موفق باید تداوم‌داشته باشد.

همچنین در این دیدار، مرتضی شفیعی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از آخرین فعالیت ها و برنامه های ستاد استان پرداخت.