مراسم اختتاميه کلاس هاي تابستاني کانون مهنّا شاهرود برگزار شد

مراسم اختتامیه کلاس های تابستانی کانون مهنّا شاهرود برگزار شد

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲
نشاطي گفت: مراسم اختتاميه کلاس هاي طرح غني سازي اوقات فراغت در فصل تابستان در کانون هاي فرهنگي هنري مهنا شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان سمنان ، مراسم اختتاميه کلاس هاي تابستاني کانون فرهنگی هنری مهنا با حضور مربیان ،متربیان و جمعی از مسئولان شاهرود برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهنا با تبریک هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) ،بیان کرد: این مراسم در سالن اجتماعات کانون بسيج شاهرود با حضور خانواده ها و همراه با ایجاد شور و نشاط در شرکت کنندگان برای ایجاد روحیه بیشتر برای آغاز سال تجصیلی برگزار شد.

 

«مریم نشاطی» اجراي برنامه توسط نوجوانان را از محوریت برنامه های کانون مهنا دانست و افزود: یکی از برنامه های کانون کشف استعداد ها و تقویت این استعداد ها با اجرای برنامه توسط نوجوانان می باشد که مورد استقبال متربیان کانون نیز قرار گرفته است.

 

وی افزود: مداحي توسط آقاي رمضاني فرد،گزارش عملکرد کانون،برپايي نمايشگاه از دستاوردهاي اعضا، اجراي مسابقه خانوادگي، اعطاي گواهينامه کلاس هاي زبان و اهداي يادگاري به اعضا از برنامه هاي اين مراسم بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهنا با اشاره به برگزاری کلاس های مختلف در تابستان امسال در کانون مهنا ،افزود: کلاس های تابستانی با محوریت طرح« مسجد ،کانون نشاط» در کانون مهنا و مسجد برگزار شده است که مورد استقبال کودکان ونوجوانان کانونی نیز قرار گرفته است.