هدف مدرسه تئاتر شبستان تربيت هنرمند مومن و مسجدي است

هدف مدرسه تئاتر شبستان تربیت هنرمند مومن و مسجدی است

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۲
رئيس‌ ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور در نشست دست اندرکاران مدرسه تئاتر شبستان گفت: هدف مدرسه تئاتر شبستان تربيت هنرمند مومن و مسجدي است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  نشست دست اندرکاران مدرسه تئاتر شبستان صبح امروز یکشنبه ۹ مهر ماه در محل هتل ارم تهران با هدف هم افزایی و تقدیر از اساتید رشته های مختلف این دوره برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه جنس و تاثیر تربیتی‌ تئاتر و جذابیت آن برای نسل جوان و نوجوان مورد توجه ما در فعالیت‌های مسجدی است، افزود: ما فقط دنبال تربیت هنرمند حرفه ای برای جشنواره ها نیستیم بلکه اصل و هدف این حوضچه تربیت هنرمند مومن از مسیر مسجد است.

رئیس‌ ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ادامه داد: امیدوارم ذیل این نشست بتوانیم در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مدرسه تئاتر شبستان گام برداریم و با همکاری مجموعه‌های مختلف، امکان هم افزایی را برای استمرار رشته تئاتر در مسجد فراهم کنیم.

وی گفت: البته گسترش این مهم نیازمند تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری در سطح مساجد مختلف در کشور است که در حال پیگیری این مساله هستیم تا در سال‌های آتی شاهد پر رونق تر شدن مساجد باشیم و از این مسیر در حیطه انسان سازی با محور مسجد گام برداریم.