آواي وحدت بچه‌هاي مسجد با اجراي نماهنگ «عشق من ايران»

آوای وحدت بچه‌های مسجد با اجرای نماهنگ «عشق من ایران»

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲
نماهنگ «عشق من ايران» با محور وحدت مذاهب و اقوام و به سه زبان فارسي، کردي و ترکي به همت بچه‌هاي مساجد آذربايجاني غربي در جشن هفته وحدت اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی، همراهی پرشور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌های کانون های فرهنگی هنری و بچه های مسجد ،و درخشش در جشن بزرگ هفته وحدت  با سه زبان فارسی ،ترکی وکردی با محور وحدت مذاهب واقوام و اجرای اثر فاخر (عشق من ایران) که از شبکه های مختلف رسانه ملی نیز بهترین شاهد بر این مدعا بود .

«محسن رضایی » مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌غربی:درباره هدف و محور اجرای این نماهنگ اظهار کرد:  کانون فرهنگی‌هنری  با کمک بچه های چندین مسجد از آذربایجانی غریی، نماهنگ «عشق من ایران» با محور وحدت و همگرایی را در جشن هفته وحدت اجرا کرد.

رضایی ادامه داد: همسو با رویکرد وحدت‌گرایانه‌ای که در تولید نماهنگ مدنظر بود و نیز به دلیل همزیستی اهل‌سنت و شیعیان در آذربایجان غربی، «عشق من ایران» در هفت دقیقه و به سه زبان فارسی، ترکی و کردی و با همکاری جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی تولید شده است.

رضایی با بیان اینکه نماهنگ «عشق من ایران» یکی از اثرهای فاخر وماندگار بچه های مسجد است، گفت: پیش از این نیز گروه سرود بچه های مسجد آذربایجان غربی در مناسبت هایی همچون ایام فاطمیه و نیمه شعبان آثاری را تولید و پخش کرده اند که با استقبال مواجه شده است.