مسابقه پانتوميم«خانواده و مردم» در زنجان برگزار مي شود

مسابقه پانتومیم«خانواده و مردم» در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲
به گفته اسلامي، مسابقه پانتوميم«خانواده و مردم» در راستاي ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين خانواده ها و مردم استان در حاشيه دومين جشنواره بين المللي پانتوميم و در بخش هاي طنز، کمدي و اجتماعي برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان در نشست خبری جشنواره بین المللی پانتومیم در زنجان با بیان اینکه مسئولیت کمیته مردمی این جشنواره به ستاد کانون های مساجد استان زنجان واگذار شده است، گفت: به همین منظور و در راستای ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده ها و مردم استان، فراخوان اجرای مسابقه پانتومیم «خانواده و مردم» توسط ستاد کانون های مساجد منتشر شد.

 

اسلامی با یادآوری اینکه این مسابقه در موضوعات احترام در خانواده، دوستی در خانواده، خانواده سالم و فرزندپروری، مادر و خانواده و پدر و خانواده برگزار می شود، تصریح کرد: قالب آثار به صورت فیلم موبایلی در بخش های طنز، کمدی و اجتماعی خواهد بود.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد و افزود: نتایج روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۲ (همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان) اعلام می شود.

 

به گفته وی، علاقمندان می توانند ضمن مراجعه به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به آدرس https://zanjan.farhang.gov.ir فرم شرکت در مسابقه را دریافت و تکمیل نموده و همراه با اثر به شماره ۰۹۳۵۹۳۲۳۶۱۰ در پیام رسان ایتا و بله ارسال نمایند.

 

اسلامی به برخی قوانین ارسال اثر به این مسابقه نیز اشاره کرد و افزود: آثار ارسالی بیش از ۵ دقیقه نباشد، اجرا بی کلام و بدون صحبت باشد، حجم آثار ارسالی بیش از ۷۰مگابایت نباشد و در هنگام تصویربرداری، موبایل به صورت افقی و با کیفیت مطلوب باشد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: از ۶ اثر منتخب مورد تایید هیئت داوران، به نمایندگی از سرپرست گروه برگزیده، همزمان با مراسم اختتامیه با اهداء جوایز ویژه و لوح تقدیر، تجلیل می شود، همچنین به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره اهداء خواهد شد.

 

به گفته وی، تاکنون 10 اثر به این بخش از جشنواره ارسال شده است و امید می رود با همراهی کانون های مساجد بالاخص کانون فرهنگی هنری ناشنوایان استان شاهد افزایش آثار ارسالی باشیم.