تجليل از خانواده هاي شهدا به همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد همدان

تجلیل از خانواده های شهدا به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد همدان

تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۲
حجت الاسلام عزيزي گفت: همزمان با شب ولادت پيامبر مهرباني ها و ولادت امام جعفر صادق (ع) از خانواده دو شهيد والامقام به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان همدان تجليل به عمل آمد.

حجت الاسلام علی عزیزی، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: همزمان با شب ولادت پیامبر مهربانی ها و ولادت امام جعفر صادق (ع) از دو خانواده شهید والامقام تجلیل و تقدیر شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان گفت: خانواده شهدا با صبر و ایستادگی، موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کردند و خوشبختانه امروز شاهد حضور خانواده شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌ها هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه هنوز نام و یاد شهدا در دل مردم زنده است، ادامه داد: امروز دشمنان تلاش می‌کنند با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم موجبات فاصله گرفتن جوانان از معنویات را فراهم کنند، باید هوشیار و بیدار باشیم و اجازه خودنمایی به دشمن را ندهیم و در این مسیر یکی از راه‌های آن زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه است.

 

در این مراسم از مادر شهید مجید مختاری و همچنین از خواهر شهیدان محمدعلی، رجبعلی و اسماعیل عسگری تجلیل به عمل آمد.

 

همچنین در شب میلاد پیامبر مهربانی ها محفل انس با قرآن كریم  و برنامه های مختلف و شاد فرهنگی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان برگزار می شود.