لزوم وحدت ارکان مسجد براي مقابله با جنگ نرم/جبهه رسانه اي تشکيل شود

لزوم وحدت ارکان مسجد برای مقابله با جنگ نرم/جبهه رسانه ای تشکیل شود

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۲
حجت الاسلام کمالي گفت: امروز در حال دست و پنجه نرم کردن با جنگ نرم و فرهنگي هستيم و ارکان مسجد اگر يک وحدت و هم افزايي را تشکيل دهند قطعا مي توانند در جنگ نرم به عنوان سربازان خط مقدم موفق باشند.

حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی در حاشیه بازدید از خبرگزاری شبستان و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: خبرگزاری شبستان در جهت جهاد امیدآفرینی تاکنون پیشقراول بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط حساسی قرار داریم، ادامه داد: نظام لیبرال سرمایه داری بعد از فروپاشی شوروی فکر می کرد که اکنون زمان تک روی خودش است و تنها نسخه لیبرال سرمایه داری جوابگو است و در این راستا طرح دهکده جهانی را مطرح کرد.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: از اندیشه ای به نام اسلام غافل بودند و در این راستا نظام نوپای انقلاب اسلامی شکل گرفت و روز به روز گسترش یافت و قاره ها را پیموده است و به این نتیجه رسیدند که جنگ سخت با انقلاب اسلامی جواب نمی دهد و ناتوی فرهنگی را تشکیل دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز به این ایده دشمن یعنی شبیخون یا همان ناتوی فرهنگی بارها اشاره کرده اند که بعد از ناتوی نظامی شکل دادند.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن به دنبال دروغ پراکنی، ناامید کردن مردم و گرفتار کردن جوانان در تله های گفتمانی است و در سند بیانیه گام دوم انقلاب، محور اصلی جوانان است و ارکان این تمدن سازی را در چله دوم، جوانان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: در راستای این تمدن سازی مبارزه با ناتوی فرهنگی باید مسائل مختلفی را انجام دهیم و وظایفی از جمله مقابله با جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و عمق بخشی مسائل داخلی را بر عهده داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز اسلام طلای ترین عصر خود را دارد، افزود: دشمن هم می داند اگر دست از پا خطا کند چیزی از آنان باقی نخواهد ماند و آن چه امروز ما را نگران می کند فضای داخلی و فضای فرهنگی و ناامیدسازی است.

وی ادامه داد: امروز در حال دست و پنجه نرم کردن با جنگ نرم و فرهنگی هستیم و ارکان مسجد اگر یک وحدت و هم افزایی را تشکیل قطعا می توانند در جنگ نرم به عنوان سربازان خط مقدم موفق باشند.

حجت الاسلام کمالی در پایان گفت: متاسفانه دستگاه های اجرایی از ابزار و قدرت رسانه غافل هستند و تمام دستگاه های فرهنگی جمع شوند و یک جبهه رسانه ای را تشکیل دهند و فرهنگ غلط غرب را به چالش بکشانند.