تاثير مثبت ارزيابي شهرداران در تعامل با کانونهاي مساجد/ پنجمين دوره رويداد بچه هاي مسجد برگزار مي شود

تاثیر مثبت ارزیابی شهرداران در تعامل با کانونهای مساجد/ پنجمین دوره رویداد بچه های مسجد برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲
معاون فرهنگي و هنري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور گفت: تعامل شهرداران و مديران سازمان‌هاي فرهنگي تفريحي شهرداري ها با کانون هاي فرهنگي و هنري در ارزيابي عملکرد آنان تاثير مثبت داشته و جز مولفه هاي ارزشيابي قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «مهدی مقدم» بعد از ظهر امروز( 20 مهرماه) در آیین رونمایی از اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به مذاکرات صورت با وزارت کشور و بستر سازی برای همکاری های مشترک و حمایت از کانون های مساجد گفت: این تعاملات در ارزیابی شهرداران و مدیران سازمان های فرهنگی و  تفریحی تاثیر مثبت دارد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: در برخی شهرها تعامل و همکاری خوبی بین‌مدیریت شهری و کانون ها رقم خورده که دامنه فعالیت ها را گسترش داده و از طرفی منجر به تامین‌منابع مالی وتجهیزاتی شده است.

وی ادامه داد: برای تقویت این همکاری ها نشست مشترک با حضور ۴۸ مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی کلانشهر های کشور برگزار و در خصوص فعالیت های کانون ها با آنان گفتگو می شود.

مقدم اضافه کرد: ۴۸ مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری از همان شهرها نیز برای افزایش تعاملات حضور دارند که به نمایندگی از سایر کانون ها صحبت می کنند.

به گفته وی تعاملات بین کانون های مساجد و سایر مراکز فرهنگی در جال انجام است تا ظرفیت آن مراکز برای توسعه فرهنگی هر محله و مسجد استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد در این خصوص تعامل و کاری داشته باشند تا بسترها بیشتر تسهیل شود.

پایان چهارمین دوره بچهای مسجد و آغار دوره پنجم

معاون کانون مساجد کشور با اشاره به چهارمین دوره رویداد بچه های مسجد( فهما) گفت: نتایج داوری نهایی مشخص شده و پس از جمع بندی نهایی نتایج اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اسم رویداد رقابتی و شبکه سازی فهما برای نزدیک تر شدن ‌به ماموریت و جایگاه کانون های فرهنگی و هنری به «بچه های مسجد» تغییر کرد.

وی رفع ایرادات دوره های قبلی و مشارکت پذیری بیشتر در پنجمین مرحله آن‌ حل شده و با رویکرد ‌فعال سازی نقش اعضا و کانون ها ادامه می یابد.

وی خاطرنشان ساخت: سامانه بچه های مسجد یک گذر و مسیر برای سیاست های ستاد بوده ولی از این پس جذابیتی نیر برای حضور مدیر و اعضا کانون فراهم می کندو فعالیت های کانون ها بر اساس میل باطنی ثبت خواهد شد