مديران مسئول کانون هاي مساجد حکم مسئوليت مي گيرند

مدیران مسئول کانون های مساجد حکم مسئولیت می گیرند

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲
معاون سازماندهي و شبکه سازي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد از صدور حکم مسئوليت براي مديران مسئول و کانون هاي معين و رابط خبرداد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «امیرحسین خورشیدی» در آیین رونمایی از اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به سیاست جدید  ستاد کانون های مساجد در صدور حکم و مجوز فعالیت کانون ها اشاره کرد و اظهارداشت: صدور حکم مسئولیت مدیران‌مسئول در گذشته مرسوم نبوده که در دوره جدید تصمیم بر اعطای ابلاغ مسئولیت قرار گرفته که برای بیش از هزار مدیر در حال حاضر این احکام صادر شده است.

معاون سازماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد افزود: فرایند اعطای حکم‌ ها بزودی به ستادهای استانی ابلاغ می شود تا در آینده به صورت مستمر صورت پذیرد.

وی یادآورشد: چنین اقدامی به فعالیت مدیران مسئول رسمیت می بخشد و اختیارات مدیران ستادهای استانی را افزایش می دهد.

خورشیدی  به صدور مجوز فعالیت کانون ها نیز اشاره کرد و گفت: شکل جدیدی طراحی شده و به صورت فیزیکی به کانون ها ارسال می شود.

معاون ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور اضافه کرد: پیرامون حکم‌مدیران مسئول و مجوزها با مدیران ستادی گفتگو شده تا مشکلات و موانع احتمالی رفع شود.

وی به تابلوهای این مراکز نیز اشاره کرد و اذعان داشت: بازطراحی صورت گرفته و طرح جدید تلفیقی از هنر و مسجد آماده شده که برای چاپ بر روی سایت بچه های مسجد قرار می گیرد.

وی با بیان‌اینکه حوزه مسئولیتی مسئولان استانی افزایش یافته خاطرنشان کرد: کارشناسان ثبت و ساماندهی در هر استان وظیفه خاصی بر عهده دارند که در کتابچه تحولی چاپ شده است.

خورشیدی گفت: در این کتابچه مسئولیت هر کارشناس مشخص و برنامه طبق سیاست های کلی پیش می رود.

وی شبکه سازی وایجاد پیوند بین‌ کانون‌ ها را مهم خواند و یادآورشد: این موضوع مهم امسال دنبال می شود و مسیر آن توسعه می یابد.