بچه هاي مسجد يک نيروي توانمند براي آباداني معنوي شهر مي باشند

بچه های مسجد یک نیروی توانمند برای آبادانی معنوی شهر می باشند

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲
حجت الاسلام موسوي با اشاره به اينکه مساجد مي توانند يک مکان مهم فرهنگي در سطح شهر براي شهرداري ها باشند، افزود: بچه هاي مسجد يک نيروي توانمند براي آبادني معنوي شهرها خواهند بود .

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان  با توجه به در پیش بودن همایش سازمان های فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری های 44 شهر کشور در استان قم با سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی سمنان دیدار کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در این دیدار با اشاره به شعار ریاست محترم جمهور و وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه نهضت بازگشت به مسجد ،بیان کرد: با توجه به اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این برهه زمانی لازم است که توجه جدی تری به مساجد شود.

 

حجت الاسلام« سید علی موسوی » با اشاره به اینکه مساجد می توانند یک مکان مهم فرهنگی در سطح شهر  برای شهرداری ها باشند، افزود: بچه های مسجد یک نیروی توانمند برای شهرداری خواهند بود که از این ظرفیت با تعامل دو نهاد بیش از پیش استفاده می شود.

وی با تاکید بر اینکه  حمایت سازمان فرهنگی شهرداری از کانون های مساجد شهر سمتان مورد توجه قرار گیرد ، افزود: همانطور که  مبلمان شهری و خدمات شهری لازم است رسیدگی به مساجد نیز جزء ملزومات هر شهر می باشد و در راستای آبادانی معنوی شهر می باشد .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در پایان با اشاره به برگزاری همایش سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرهای مختلف کشور در هفته جاری در استان قم، افزود:در این جلسه کانون های مساجد نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت تا شرایط تعامل و همکاری این دو نهاد بیش از پیش فراهم گردد.

 

«سید کریم محمدی » ،سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر سمنان نیز در این نشست به ظرفیت مساجد در شهر سمنان اشاره کرد و گفت: در برنامه ها و مناسبت های مختلف از ظرفیت مساجد در نقاط مختلف شهر سمنان استفاده شده است و در آینده نیز با تعامل بیشتر با کانون های مساجد این همکاری بیش از پیش خواهد شد.