حرکت ستاد کانون هاي مساجد به سمت خدمت محوري است

حرکت ستاد کانون های مساجد به سمت خدمت محوری است

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۲
حجت الاسلام والمسلمين خداداده گفت: کار ستاد خيلي دولتي و حکومتي نيست و مي خواهيم گردهم، کاري تشکيلاتي داشته و اين مهم با کمک مديران کانون ها، اعضا و ائمه جماعات اتفاق مي افتد؛ بناي ما در ستاد بر اين است ستاد را تبديل به ستاد خدمت گرا کنيم و از گزارش محور بودن به سمت خدمت محور بودن حرکت کنيم.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد که امروز (سه شنبه ۲۵ مهر) در سالن اجتماعات مسجد جامع قزوین برگزار شد، بیان کرد: این روزها هم برای ما روزهای بانشاطی است و خبرهای پیروزی به مومنان ابلاغ شده است و از طرفی هم لحظات سختی است و این اشک و لبخندها درچهره ها و قلوب ما به واسطه اتفاقاتی است که در غزه رخ می دهد و متاسفانه شاهد هستیم رژیم صیهونیستی ناجوانمردانه در شکست مفتضحانه، کودکان بی پناه را مورد حمله قرارمی دهد.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: ان شاالله این فتح الفتوح و پیروزی بزرگ، مقدمه ای برای شکست استکبار جهانی و آمریکا جنایتکار و همه جرثومه های فساد است.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش انسان سازی مساجد عنوان کرد: مساجد کارخانه های انسان سازی هستند، کارخانه ای که انسان، مجاهد و مدیر تربیت می کند و این ۲ برادر عزیز در ستاد کانون های مساجد استان قزوین، زحمات زیادی در طول عمر خود در عرصه علمی و مجاهدت فرهنگی با مقتصات مسجد داشتند.

 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با تقدیر از خدمات باغبانها مدیر سابق ستاد کانون های مساجد استان قزوین افزود: آقای باغبانها جزو نیروهای خوش فکر و دارای برنامه بودند و جناب تقوی که امروز معرفی می شوند هم ان شاءالله بتوانند تحولی را در عرصه کار تربیتی به موازات فعالیت های تحول گرایانه انجام دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: کار ستاد، کار مسجدی است باید کاری تشکیلاتی رقم بزنیم و این مهم با کمک مدیران کانون ها، اعضا و ائمه جماعات اتفاق می افتد؛ بنای ما در ستاد کانون های مساجد بر این است ستاد را تبدیل به ستاد خدمت گرا کنیم و از گزارش محور بودن به خدمت محور بودن حرکت کنیم.

 

ريیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: امروز تلاش کنیم با اقدامات دستگاه های فرهنگی و حاکمیتی بتوانیم ذیل سایه دستگاه امامت که در راس آن نماینده ولی فقیه است، ستاد را به عنوان ستادی که خدمت ارائه می دهد، داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: برای این منظور برنامه ریزی های اولیه انجام شده تا بتوانیم مساجدی را داشته باشیم که نوجوانان و جوانان آنجا را محل رشد و تلاش و مجاهدت می دانند.

 

گفتنی است در پایان این مراسم حجت الاسلام سید رئوف تقوی به عنوان مدیر جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین معرفی و از خدمات محمدحسین باغبانها مدیر سالق ستاد کانون های مساجد استان تقدیر شد.