چهاردهمين همايش ملي اخلاق و سبک زندگي اسلامي مبتني بر سيره رضوي دراستان مرکزي به کار خودپايان داد

چهاردهمین همایش ملی اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره رضوی دراستان مرکزی به کار خودپایان داد

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲
اختتاميه چهاردهمين همايش ملي علمي_پژوهشي اخلاق و سبک زندگي اسلامي مبتني بر سيره و معارف رضوي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مراسم اختتامیه چهاردهمین همایش ملی علمی_پژوهشی اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی با حضور مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شامگاه گذشته در اراک برگزار شد.

شناخت، تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی، الگوگیری از سبک زندگی رضوی در مواجهه با مسائل و بحران های امروز جامعه، کمک به جریان سازی فکری و ایجاد بستری برای گسترش زندگی ایرانی اسلامی، تولید آثار علمی و پژوهشی مبتنی بر سیره رضوی و شناخت، حمایت و تجلیل از تولید کنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار پژوهشی و نشر آن از جمله اهداف برگزاری چهاردهمین همایش ملی علمی_پژوهشی اخلاق و سبک زندگی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی بود.


۴۵ مقاله علمی از استادان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور به دبیرخانه همایش ارسال شد که در پس از داوری ۱۶مقاله پذیرفته شد.

مقالاتی که در این همایش منتخب شده اند با حمایت بنیاد بین المللی امام رضا (ع) چاپ خواهند شد تا در اختیار مردم و علاقمندان به این موضوعات قرار گیرند.

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در برگزاری این همایش همکاری شایسته ای داشت.