درخشش کانون صاحب الزمان (عج) آسفيچ براي چهارمين بار در رويداد ملي فهما

درخشش کانون صاحب الزمان (عج) آسفیچ برای چهارمین بار در رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲
نظري گفت: کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) روستاي آسفيچ درميان با کسب عنوان شايسته تقدير در رواق رشد و دانش براي بار چهارم در کشور درخشيد.

فاطمه نظری مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ شهرستان درمیان در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی از اعلام نتایج چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه های» مسجد خبر داد و گفت: با پایان یافتن چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» و پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، اسامی ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری برتر در رواق‌های دوازده‌گانه ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند.

وی با اشاره به درخشش این کانون برای بار چهارم در این رویداد ملی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ در چهارمین رویداد فهما در رواق رشد و دانش شایسته تقدیر شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ تعداد اعضای کانون را ۲۶۷ نفر اعلام کرد  و گفت: همه برنامه های سالانه در زمینه آموزشی دانش در سامانه بچه های مسجد ثبت شد و در چهار رواق کارآفرین، سرود، دانش، مسجد کانون نشاط انتخاب شده و در مرحله نهایی در عنوان دانش منتخب کشور شدیم.

وی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری صاحب الزمان(عج) روستای آسفیچ درمیان در دومین رویداد فهما منتخب عنوان کارآفرینی و در سومین رویداد ملی فهما هم عناوین رابط برتر و کارآفرینی را کسب کرد و در چهارمین رویداد ملی فهما نیز در عنوان رشد و دانش شایسته تقدیر شد.

نظری تأکید کرد: کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) در شبکه رابطین، به ۲۱ کانون زیر مجموعه این کانون مشاوره می‌دهد.