وحشي‌گري هاي رژيم غاصب صهيونيستي با حمايت هاي آمريکا به اين نقطه رسيد

وحشی‌گری های رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت های آمریکا به این نقطه رسید

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲
مديران کانون هاي تربيت محور منتخب مساجد کشوردر بيانيه اي ابراز داشتند: وحشي‌گري ها و سفاکي هاي رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي با حمايت هاي همه جانبه و چراغ سبز آمريکا به اين نقطه رسيده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مدیران مسئول کانون های فرهنگی و هنری تربیت محور منتخب مساجد کشوردر بیانیه پایانی گردهمایی این کانون ها با مردم مظلوم فلسطین همدردی کردند و اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کردند.

در این بیانیه به آیه شریفه ١۴ سوره مبارکه توبه اشاره شده که خداوند می فرماید: «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ» ای اهل ایمان با آن کافران به قتال و کارزار برخیزید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و خوار گرداند و شما را بر آنها منصور و غالب نماید و دل‌های (پر درد و غم) گروهی اهل ایمان را (به فتح و ظفر بر کافران) شفا بخشد.

مدیران کانون های فرهنگی و هنری در این بیانیه ابراز داشتند: جنایت هولناک غاصبان صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع و مظلوم غزه و قتل عام وحشیانه مجروحان و بیماران بیمارستان المعمدانی غزه، قلوب انسان‌های آزاده‌ی جهان به‌ویژه مسلمانان را به درد آورد و انزجار آحاد جامعه‌ی جهانی را نسبت به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی برانگیخت.

بر کسی پوشیده نیست که وحشی‌گری ها و سفاکی های رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی با حمایت های همه جانبه و چراغ سبز آمریکا به این نقطه رسیده و با توجه به اعزام ناو هواپیمابر و حضور وزرای خارجه و دفاع آمریکا در سرزمین های اشغالی و مدیریت میدان نبرد در فلسطین اشغالی توسط آمریکای جنایتکار، مسئولیت جنایات خونین صهیونیست‌ها بر عهدهی کاخ سفید نیز می باشد.

 بی شک این وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ وجه ضربه کاری مجاهدان حماس بر پیکره نحس ایشان را ترمیم نخواهد کرد.

ما مدیران کانون های منتخب تربیت محور مساجد کشور ضمن اعلام هم‌دردی با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و  آمادگی خود برای ارائه هرگونه خدمت و کمک به مسلمانان مظلوم و ستمدیده در غزه و سرزمین های اشغالی اعلام می نماییم.