رجوع به ولایت فقیه و شناخت حامیان دشمن در داخل، راه عبور از فتنه ها

رجوع به ولایت فقیه و شناخت حامیان دشمن در داخل، راه عبور از فتنه ها

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸
خاضع ضمن تاکید بر اینکه با توجه به دو شاخص می توانیم از فتنه ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم، گفت: رجوع به ولایت فقیه و رهبری حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس از این شاخص هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز (3 دی) در نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه 9 دی انقلاب سوم ایران بود، اظهار داشت: انقلاب نخست در سال 57 بود که ملت ایران طاغوت زدایی کرد، انقلاب دوم استکبارستیزی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ داد و انقلاب سوم در سال 88 که کشور چند ماه دچار درگیری و فتنه بود و با به میدان آمدن مردم در 9 دی، چشم فتنه را کور کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه استکبار، سلطنت طلب ها، منافقین و خواص بی بصیرت همه با هم برای فروپاشی نظام در آن دوران به میدان آمدند.

 

وی 9 دی را تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران دانست و ادامه داد: اگر حضور به موقع مردم نبود، اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم تر از وضعیت کنونی کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن می شد.

 

خاضع با بیان اینکه برای بعضی ها سوال پیش می آید که بازخوانی این حوادث برای چیست؟، اضافه کرد: دشمنان در این سال ها در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی به مملکت ضربه بزنند، اما ملت بصیر ایران اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه با توجه به دو شاخص می توانیم از این فتنه ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم، یادآور شد: یکی رجوع به ولایت فقیه و رهبری که حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس است؛ ما رهبری داریم که ظرف چند دقیقه نقشه های چندین ساله دشمن را نقش بر آب می کند.

 

وی به شاخص دوم در این زمینه اشاره کرد و گفت: باید به دشمن نگاه کنیم و ببینیم از چه شخص یا جریانی حمایت می کند که ملت بصیر ایران با توجه به همین دو شاخص بود که به میدان آمد و از کیان  نظام دفاع کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امسال هم مردم به میدان آمده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب بار درگیر دشمن را ناامید و منکوب می کند.

 

خاضع شعار محوری امسال 9 دی را «یوم الله 9 دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه ها» دانست و گفت: سخنران مراسم در یاسوج، حجت الاسلام «محمدحسن ابوترابی فرد»، امام جمعه موقت تهران است و مکان مراسم نیز از میدان هفتم تیر به سمت چهار راه ولیعصر (عج) خواهد بود.

پایان پیام/ 82