درخشش کانون مسجد امام هادي (ع) براي دومين بار در رويداد ملي بچه هاي مسجد

درخشش کانون مسجد امام هادی (ع) برای دومین بار در رویداد ملی بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۲
زارعتکار از درخشش کانون فرهنگي هنري امام هادي(ع) بيرجند براي دومين بار در سطح کشور در رويداد بچه هاي مسجد خبر داد.

مرتضی زراعتکار  مدیر کانون فرهنگی، هنری مسجد امام هادی (ع) بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ازخراسان جنوبی از اعلام نتایج چهارمین رویداد بچه های مسجد «فرهنگی، هنری مساجد ایران» خبر داد و گفت: با پایان یافتن چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» و پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، اسامی ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری برتر در رواق‌های دوازده‌گانه ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند.

وی با اشاره به درخشش این کانون برای بار دوم، یادآورشد: کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) برای دومین بار متوالی در رویداد فهما در رواق تئاتر و نمایش شایسته تقدیر ویژه شد.

زراعتکار تعداد اعضای کانون امام هادی(ع) را 380 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 150 تا 200 نفر را نوجوانان و جوانان به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: برخی از برنامه های اجرا شده از ابتدای دوره قبل در زمینه های مختلف در سامانه بچه های مسجد ثبت شد و کانون در رواق تئاتر و نمایش منتخب کشوری شد.

به گفته وی کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) در سومین و چهارمین رویداد ملی فهما در رواق تئاتر و نمایش شایسته تقدیر ویژه شد.