کسب رتبه ي چهارم کشوري در ارزيابي طرح ملي فهما توسط کانون باقرالعلوم(ع) بيرجند

کسب رتبه ی چهارم کشوری در ارزیابی طرح ملی فهما توسط کانون باقرالعلوم(ع) بیرجند

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۲
کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم (ع) بيرجند توانست رتبه چهارم کشوري در ارزيابي طرح ملي فهما با عنوان «مسجد،کانون و نشاط» در تابستان ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دهد.

علی کاربر مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند توانست رتبه ی چهارم کشوری در ارزیابی طرح ملی فهما با عنوان «مسجد،کانون و نشاط» در تابستان ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه گفت: کسب این رتبه ارزشمند در بین بیش از 20 هزار کانون فرهنگی هنری سراسر کشور، نتیجه تلاش همه ارکان مسجد به ویژه جوانان و نوجوانان عشو این کانون است.

کاربر با بیان اینکه کانون باقرالعلوم(ع) در سال 75 تاسیس شده است، افزود: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر عضو این کانون هستند و اغلب نونهالان و نوجوانان و جوانان در این کانون فعالیت دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند در خصوص برنامه های ثبت شده این کانون در سامانه بچه های مسجد گفت: برنامه هایی که توسط کانون اجرا و ثبت سامانه شده شامل برنامه های فرهنگی تربیت محور، آموزشی، کمک های مومنانه و فعالیت های جانبی دیگر شامل اجرای سرودها و تواشیح مختلف، اجرای طرح تعامل با کانون های محله، اجرای طرح سه میم و ... است.

وی در پایان بیان کرد: این کانون در سنوات گذشته به عنوان کانون برتر استان و شهرستان در بحث اجرای کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان و جشنواره های فرهنگی و هنری حائز رتبه های برتر شده است.