970 کانون فرهنگي هنري در مساجد گيلان فعاليت مي کنند

970 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعالیت می کنند

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۲
حجت الاسلام حاجتي با تاکيد بر ضرورت احياي کارکردهاي مساجد گفت: 970 کانون فرهنگي هنري در مساجد گيلان فعاليت مي‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت‌الاسلام رضا حاجتی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با امیرحسین طاهری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دیدار کرد.

 

وی در این دیدار به تشریح دستورالعمل‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های ستاد  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان پرداخت و گفت: در جامعه اسلامی مساجد باید در راس همه امور باشند و همه برنامه‌ها و فعالیت ها با محوریت مساجد برگزار شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در ادامه احیای کارکردهای مسجد را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: رسالت کانون‌های مساجد احیای این کارکردها و مرکز قرار گرفتن مساجد در راس همه امور به واسطه فعالیت‌های فرهنگی هنری است.

 

وی اظهارکرد: 970 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان تاسیس شده‌اند که به انجام فعالیت‌های مختلف با محوریت مساجد می‌پردازند.

 

پرورش هنرمند متعهد انقلابی و کادرسازی برای آینده انقلاب اسلامی را از دیگر رسالت‌ها اعلام کرد و بیان داشت: مديريت جامعه اسلامی بايد در بستر مسجد شکل گيرد.

 

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به رویداد ملی فرهنگی هنری بچه‌های مسجد و درخشش استان گیلان در این رویداد تصریح کرد: 6 کانون فرهنگی هنری گیلان موفق شدند در این رویداد هفت مقام‌ شایسته تقدیر را کسب کرده و در این رویداد بدرخشند.