«قرارگاه جهادي نمايش مساجد» سال آينده تشکيل مي شود

«قرارگاه جهادی نمایش مساجد» سال آینده تشکیل می شود

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۲
حسين عالم بخش در آئين اختتاميه گردهمايي آموزشي توجيهي کارشناسان فرهنگي هنري و آموزش ستادهاي استاني کانون‌هاي مساجد کشور، از تشکيل «قرارگاه جهادي نمايش» کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سال آينده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان اصفهان، «حسین عالم بخش» در آئین اختتامیه گردهمایی آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی هنری و آموزش ستادهای استانی کانون‌های مساجد کشور، به تشکیل قرارگاه جهادی نمایش اشاره نمود و گفت: قرارگاه جهادی نمایش کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال آینده فعالیت خود را آغاز خواهد نمود و ستادهای استانی متولی اجرای آن در خواهند بود.
مشاور هنری و مدیر مدرسه تئاتر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در راستای اجرای این طرح در مرحله اول گروه های نمایشی کانون های هر استان در سطح مناطق محروم و کم برخوردار استان خود اجرای نمایش خواهند داشت و در ادامه همچنین امکان اجرای نمایش سایر استان ها را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: این قرارگاه ابتدا در مناطق کم برخوردار شهر تهران اجرا شده است اما برای اولین بار است که به صورت کشوری اجرا می گردد و یک شبکه بسیار بزرگی را در سطح کشور ایجاد خواهد نمود. یکی از اهداف تشکیل قرارگاه این است که تلاش کنیم در راستای جهاد فرهنگی و با کمک هنرهای نمایشی به مسائل مهم فرهنگی بپردازیم.

عالم بخش در پایان با اشاره به جشنواره تئاتر شبستان گفت: هفته آینده فراخوان جشنواره تئاتر منتشر خواهد شد و در این دوره از جشنواره گروه های شرکت کننده باید از گروه های نمایشی کانونی باشند.