قهرمان مسابقات پاراآسيايي که مدال طلا خود را تقديم کودکان غزه کرد

قهرمان مسابقات پاراآسیایی که مدال طلا خود را تقدیم کودکان غزه کرد

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۲
عملکرد درخشان ملي پوشان پارو دوميداني در بازي هاي پاراآسياسيي هانگژو با کسب مدال از طرف الناز دارابيان از کرج حائز اهميت است اما بيش از همه اهداء مدال طلا اين قهرمان به کودکان غزه انعکاس خبري يافته است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، عملکرد درخشان ملي پوشان پارو دوميداني در بازي هاي پاراآسياسيي هانگژو با کسب مدال از طرف الناز دارابيان از کرج حائز اهميت است اما بيش از همه اهداء مدال طلا اين قهرمان به کودکان غزه انعکاس خبري يافته است. 

 

الناز دارابیان، فعال کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج در این دوره مسابقات توانست، رکورد آسیا را بشکند، رکوردی که پیش از این هم در اختیار خودش بود. 

 

مدال ارزشمند طلا این ورزشکار با رنگ و بوی اعتقادات ایمانی و باورهای دینی برگرفته از مسجد همراه شد و آن زمان که پرچم پر افتخار کشورمان برافراشته شد، همگان شاهد اشک پر از ایمان و عشق این فعال کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) بودند. 

 

اهداء مدال ارزشمند او به کودکان شهید غزه برای همگان به ویژه فعالان مسجدی استان البرز مزید امنتنان و احترام است، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به وجود این ورزشکار متعهد و مومن البرزی مفتخر است.