نمادي از پرچم اسرائيل در ورودي ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز

نمادی از پرچم اسرائیل در ورودی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۲
نماد پا گذاشتن بر پرچم رژيمي که خونريزي و کشتار مظلومان را افتخار خود مي داند و با فريب و حيلت سعي در تغيير باور مردمان جهان دارد يک حرکت جريان ساز فرهنگي و نمادي از تظلم خواهي مظلومان فلسطين است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، سرعت تحولات جهان به سمت دنیایی جدید رویش ها و ریزش هایی را به همراه دارد. 

 

تحولات جهان به سرعت به آینده خود نزدیک می شود، شناخت ویژگی های آینده جهان در تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای زیستن در حکومت صالحان اهمیت اساسی دارد. 

 

در این میان مسئله قدس مسئله مهم و اول جهان اسلامی است امری که پایان بخش حکومت اسرائیل در جهان است. هرچه آماده تر و آگاه تر باشیم بهتر می توانیم خودمان را در مسیر تمدن نوین اسلامی قرار دهیم. چرا که پیروزی از آن مسلمین است. 

 

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با نصب پرچم رژیم منحوس اسرائیل بر روی زمین انزجار و باور خود را از عملکرد غیر انسانی آنها در جریان کشتار کودکان غزه به تصویر کشیده است. 

 

نماد پا گذاشتن بر پرچم رژیمی که خونریزی و کشتار مظلومان را افتخار خود می داند و با فریب و حیلت سعی در تغییر باور مردمان جهان دارد یک حرکت جریان ساز فرهنگی و نمادی از تظلم خواهی مظلومان فلسطین است.