مساجد زنجان، ميزبان مراسم عزاداري حضرت معصومه(س)

مساجد زنجان، میزبان مراسم عزاداری حضرت معصومه(س)

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۲
به مناسبت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم عزاداري و سخنراني با حضور نمازگزاران و اهالي محلات امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد زنجان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) مراسم عزاداری و سینه زنی با حضور نمازگزاران و اهالی مسجد در مساجد زنجان برگزار می شود.

 

به همین منظور مراسم عزاداری و سوگواری به همراه مراسم قرائت زیارت عاشورا بانوای حاج علی قنبری پنج‌شنبه ۴ آبان‌ماه بلافاصله بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده حضرت سیدابراهیم(ع) زنجان برگزار خواهد شد.

 

همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) با سخنرانی شیخ اسدالله بیات و مداحی حاج مرتضی عسگری شنبه 6 آبان ماه ساعت 21 در مسجد اصغریه زنجان برگزار می شود.

 

ویژه مراسم وفات حضرت معصومه(س) پنج شنبه مصادف با دهم ربیع الثانی بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین خدایی و با زیارت عاشورا در مسجد میرزا مهدی بازار زنجان برگزار خواهد شد.

 

در حسینیه اعظم زنجان نیز مراسم عزاداری وفات حضرت معصومه(س) ویژه خواهران پنجشنبه ۴ آبان ساعت ۱۵ برگزار می شود.

 

در مسجدالنبی(ص) زنجان نیز مراسم عزاداری به مناسبت رحلت حضرت معصومه(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تقی‌لو و مرثیه خوانی کربلایی حامد عینی‌لو امشب بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا می شود.