قرارگاه ايده پردازي رسانه هاي خراسان جنوبي تشکيل شود

قرارگاه ایده پردازی رسانه های خراسان جنوبی تشکیل شود

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۲
مرادي بر تشکيل قرارگاه ايده پردازي رسانه هاي خراسان جنوبي تاکيد کرد و گفت: نياز است در حوزه اطلاع رساني کار را قوي و هوشمندانه جلو ببريم تا اثرگذار باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، مهدی مرادی مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در بازدید از خبر گزاری شبستان و ستاد کانون های مساجداظهار  کرد: استان خراسان جنوبی در حال توسعه بوده و رسانه های استان راه سختی را در پیش دارند تا کار را جلو ببریم.

وی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد و ارکان آن با اعتبارات اندکی که به صورت مردمی اداره می شود یک نسل امام زمانی(عج) را تربیت می کنند، افزود: وجود 710 کانون فرهنگی هنری در استان افتخاری برای استان است که امیدواریم فعال و تاثیرگذار باشند.

مرادی افزود: 56 هزار مخاطب کانون های فرهنگی و هنری استان ظرفیت بسیار بزرگی است که می توانیم ذیل شبکه امامت با آنها در بعد اجتماعی، سیاسی و رسانه ای برنامه های خوبی داشته ایم چراکه هر کار فرهنگی نیازمند پیوست رسانه ای است.

وی با بیان اینکه در هر اقدامی اگر پیوست رسانه ای نداشته باشیم اعتماد عمومی را از دست می دهیم، گفت: نیاز است در حوزه اطلاع رسانی کار را قوی و هوشمندانه جلو ببریم تا اثرگذار باشد بنابراین باید قرارگاه ایده پردازی رسانه های استان تشکیل شود.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه نخست کانون های فرهنگی هنری در مسابقات ملی مدهامتان، گفت: کسب رتبه های ویژه در برنامه های اوقات فراغت در سطح کشور نشان می دهد که هویت انقلابی و مردمی استان قوی تر است، گفت: حضور شخصیت های ویژه انقلابی در استان به دعوت کانون های فرهنگی و هنری بسیار تاثیر گذار است.

مرادی گفت: انتظارات جامعه انقلابی استان از خبرگزاری شبستان نسبت دیگر رسانه ها سنگین تر است و روحیه انقلابی فعالان این رسانه، کار مطالبه گری را توسط این رسانه بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: برخی مدیران ما پاسخگوی رسانه نیستند و یا روابط عمومی قوی ندارند این مدیران توسط روابط عمومی شناسایی و توجیه خواهند شد.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: ارتباط با حوزه رسانه جهان اسلام و دیدار نخبگان و جوانان مسجدی با استاندار پیگیری می شود.