کسب رتبه برتر کانون خاتم الانبياء(ع) بيرجند در رويداد ملي بچه هاي مسجد

کسب رتبه برتر کانون خاتم الانبیاء(ع) بیرجند در رویداد ملی بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۲
باباييان گفت: کانون خاتم الانبياء بيرجند در رويداد ملي بچه هاي مسجد «رواق ترنج» به عنوان يکي از کانون هاي فعال و برتر معرفي شد.

محمد رسول باباییان، مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء مسجد محمد رسول الله (ص) بیرجند در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهارکرد: کانون فرهنگی خاتم الانبیاء بیرجند از سال 86 فعالیت خود را در شهر بیرجند آغاز کرده است

وی افزود: این کانون تاکنون فعالیت های خوبی را در دستور کار داشته که یکی از این برنامه ها، اوقات فراغت بوده که با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شده است

وی افزود: این کانون در رویداد ملی فهما در سال 1400 جزو کانون های برتر کشوری و رتبه شایسته تقدیر ویژه را کسب کرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) بیرجند با بیان اینکه امسال هم در طرح مسجد کانون نشاط ذیل برنامه های اوقات فراغت، کلاس های تابستانه و برنامه های ویژه جوانان و نوجوانان توانستیم رتبه برتر و شایسته تقدیر ویژه کشوری را کسب کنیم، گفت: همچنین این کانون در بین کانون های دیگر در رواق ترنج فعالیت های هنری، رتبه برتر کشوری و شایسته تقدیر ویژه منتخب شده است.
باباییان ادامه داد: طبق منویات رهبری در خصوص توجه به کانون های فرهنگی و هنری، با همکاری بسیج خواهران و برادران فعالیت های خوبی در مسجد حضرت رسول(ص) بیرجند داشتیم که حاصل آن کسب این رتبه ها شده است.

وی افزود: در قالب کانون نشاط، برنامه های مختلفی به ویژه تنوع برنامه های اوقات فراغت را در دستور کار قرار دادیم و در 33 رشته مختلف از قبیل قرآن، نقاشی، نقاشی روی سفال، عروسک سازی،  شمع سازی،  سرمه دوزی،  خیاطی و ... کلاس های اوقات فراغت برگزار شده است.

وی از برگزاری حلقه های صالحین هم در محل مسجد خبر داد و گفت: همچنین با همکاری مجموعه های مختلف بازدیدی از آثار تاریخی و موزه ها، دیدار با آیت الله عارفی و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، موزه شهید محمد حسین رئوفی فرد و برنامه های کوهپیمایی و بازی های ورزشی فوتبال و پینگ پنگ را در برنامه داشتیم

باباییان گفت: همچنین در رواق ترنج برنامه های هنری شب شعر و شب هنر انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر و شب شعر امام رضایی(ع) را در دهه کرامت برگزار کردیم.