فراخوان بچه‌هاي مساجد تهران براي شرکت در نمايش «تَن تَن و سندباد»

فراخوان بچه‌های مساجد تهران برای شرکت در نمایش «تَن تَن و سندباد»

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲
ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور نمايش بزرگ «تَن تَن و سندباد» را با همکاري بچه‌هاي مساجد استان تهران روي صحنه مي‌برد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشود درصدد آن است که از رُمان «تَن تَن و سندباد» به نویسندگی محمد میرکیانی نمایشی بزرگ را طراحی و اجرا کند.

بچه های مساجد استان تهران که علاقمند به همکاری در این پروژه بزرگ مسجدی به کارگردانی حسین عالم بخش هستند، می توانند تا ۱۲ آبان ماه با مراجعه به نشانی B2n.ir/Tintin.Sindbad فرم مربوطه را پر و برای شرکت اعلام آمادگی کنند.

بنابر این گزارش، عوامل اجرای این نمایش در بخش های مختلف از میان اعضا و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد تهران انتخاب می شوند.

گفتنی است، رُمان «تَن تَن و سندباد» به تقریظ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز رسیده است. این کتاب مورد تفقد رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی قرار گرفته و معظم له در یادداشتی که در آبان ماه ۱۳۷۳ به نگارش درآمده مرقوم داشته‌اند:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

«من هم همین قصّه را همیشه تعریف می‌کردم! حیف که خیلی‌ها آن را باور نداشتند. حالا خوب شد، شاهد از غیب رسید! راوی این حکایت که خود همه چیز را به چشم خود دیده، حکایت تن تن و سندباد را چاپ کرده است. حالا دیگر کار من آسان شد! همین بس است که نسخه‌ی این کتاب را به همه‌ی بچه‌ها بدهم ...»