درخشش کانون حضرت صديقه طاهره(س) بيرجند در رويداد ملي بچه هاي مسجد

درخشش کانون حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند در رویداد ملی بچه های مسجد

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲
حقيري گفت: کانون فرهنگي هنري حضرت صديقه طاهره (س) با کسب عنوان شايسته تقدير ويژه در رواق سرود در رويداد مليبچه هاي مسجد براي سال دوم در کشور درخشيد.

مهدی حقیری مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی از اعلام نتایج چهارمین رویداد بچه های مسجد خبر داد و گفت: با پایان یافتن چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» و پس از فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های مسجدی در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، اسامی ۱۲۰ کانون فرهنگی هنری برتر در رواق‌های دوازده‌گانه ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی به همراه ۱۵ کانون برتر طرح ملی «فهما» در خراسان جنوبی معرفی شدند.

وی با اشاره به درخشش این کانون برای دومین بار در رواق سرود، افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد صدیقه طاهره(س) امسال هم برای دومین بار متوالی در رویداد بچه های مسجد در رواق سرود شایسته تقدیر ویژه شد.

حقیری با بیان اینکه در گذشته برنامه های اجرا شده کانون ها در سامانه بچه های مسجد بارگذاری و پس از ارزیابی کلی برنامه ها، کانون برتر معرفی می شد، گفت: از دو سال گذشته این اقدام موردی و تخصصی تر مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صدیقه طاهره (س) بیرجند تعداد اعضای کانون مسجد صدیقه طاهره(س) را حدود 200 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 101 نفر در سامانه ثبت نام نموده و روند عضویت و ثبت نام مابقی اعضای کانون ادامه دارد.