آيين استقبال از قهرمان مدال طلا مسابقات پاراآسيايي برپا مي شود

آیین استقبال از قهرمان مدال طلا مسابقات پاراآسیایی برپا می شود

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲
حسين زاده با اعلام خبر آيين استقبال از قهرمان مدال طلا مسابقات پاراآسيايي گفت: آيين استقبال از الناز دارابيان، قهرمان مدال طلا با حضور فعالان کانون مسجد برپا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، عملکرد درخشان ملی پوشان پارادوو میدانی در بازی های آسیایی هانگژو افتخار دیگری را برای کشورمان ایران ایجاد کرد. 

 

در این ماده و در کلاس F۵۳، الناز دارابیان قهرمان ارزنده استان البرز با رکورد ۱۴.۲۵ متر، ضمن شکستن رکورد آسیا که پیش از این هم در اختیار خودش بود، صاحب مدال طلا شد و به مقام قهرمانی دست یافت.

 

لازم به ذکر است، این قهرمان البرزی در پایان مدال ارزشمندش را تقدیم کودکان شهید غزه کرد. 

 

این دومین مدال دختران البرز در روز نخستِ بازی‌های پاراآسیایی هانگژو بود و سارا عبدالملکی نیز در رقابت‌های پارادوومیدانی موفق به کسب مدال برنز شده بود.

 

مرتضی حسین زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) نیز با اعلام خبر برپایی آیین استقبال از ورزشکار کانون مسجد گفت: آيين استقبال از الناز دارابيان، قهرمان مدال طلا با حضور فعالان کانون مسجد برپا مي شود. 

 

مدیرکانون مسجد امام حسن مجتبی(ع) ضمن دعوت از مسئولان، ورزشکاران و فعالان کانون های مساجد به ویژه خواهران مسجدی اظهار کرد: این آیین چهارشنبه 10 آبان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساعت 17 برپا می گردد.