ديدار رئيس ستاد کانون هاي مساجد کشور با خانواده شهيد روح الله عجميان

دیدار رئیس ستاد کانون های مساجد کشور با خانواده شهید روح الله عجمیان

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۲
حجت الاسلام خداداده با قدرداني از تربيت اسلامي و ديني خانواده شهيد روح الله عجميان گفت: قدردان فداکاري و روحيه ايثارگري شهيد روح الله عجميان هستيم؛ جواني که با از خودگذشتگي و ايثار مدافع امنيت وطن شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام کمال الدین خداداده مصادف با سالروز شهادت شهید عجمیان چهارشنبه 10 آبان با حضور در منزل این شهید والامقام گفت: بصیرت و معرفت شهید روح الله عجمیان برگرفته از تفکر مسجدی است.

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور طی قدردانی از خانواده این شهید والامقام افزود: قدردان فداکاری و روحیه ایثارگری شهید روح الله عجمیان هستیم؛ جوانی که با از خودگذشتگی و ایثار مدافع امنیت وطن شد. 

 

 

وی خطاب به پدر این شهید والامقان اظهار کرد: بصیرت و ولایتمداری شهید روح الله عجمیان حاصل تربیت موفق و اسلامی در محیط خانواده سالم و دینی است.

 

حجت الاسلام خداداه یاد و خاطره شهداء و فداکاری آنان را مهم خواند و تصریح کرد: شهدای مدافع امنیت الگویی شاخص و ممتاز برای تمامی آحاد مردم جامعه هستند از این رو همواره باید مکتب تفکری دینی آنان را مورد توجه قرار داد. 

 

رئیس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون خون های ریخته شده جوانانی همانند شهید روح الله عجمیان و آرمان علی وردی هااست که با درک موقعیت اجتماعی و سیاسی به موقع در صحنه حاضر می شوند.