رونمايي از کتاب «انقلاب در نهاوند» توسط اعضاي کانون روستاي شهداي تکه در نهاوند

رونمایی از کتاب «انقلاب در نهاوند» توسط اعضای کانون روستای شهدای تکه در نهاوند

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲
سهرابي گفت: شرکت اعضاي کانون در راهپيمايي 13 آبان و رونمايي از کتاب «انقلاب در نهاوند» از برنامه هاي کانون شهداي تکه شهرستان نهاوند است.

«علی سهرابی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان  در خصوص برنامه های 13 آبان کانون روستای شهدای تکه گفت:  شرکت اعضای کانون در راهپیمایی 13 آبان و همچنین رونمایی از کتاب «انقلاب در نهاوند» با همت اعضای کانون از برنامه های اجرای کانون  روستای شهدای تکه در شهرستان نهاوند است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روستای شهدای تکه در شهرستان نهاوند افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه برای دومین بار در ۴ سال اخیر به عنوان کانون شایسته تقدیر در رواق فیلم در بین چند هزار کانون معرفی شود

 

وی افزود: در این رویداد ملی به همراه کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه در چهارمين رويدادفرهنگ و هنر بچه‌هاي مسجد کشور پس از طي فرآيند ارزيابي و بررسي آثار و گزارش ها ي ثبت شده در سامانه بچه‌هاي مسجد در سه سطح پالايش اوليه، ارزيابي استاني و ارزيابي ملي در کشور درخشيدند.

 

سهرابی بیان کرد: بنا به اعلام دبیرخانه برگزاری این رویداد، پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های مسجدی در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، ۱۲۰ کانون برتر در رواق‌های دوازده‌گانه و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند بر اساس این گزارش در رواق فیلم کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه در شهرستان نهاوند رتبه شایسته تقدیر را در چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد کشور کسب کردند.

 

وی افزود: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به عنوان تنها کانون فرهنگی و هنری روستای موفق استان همدان است که به واسطه فعالیت های گسترده مسجدی بری دو مین بار متولی در چهارمین دوره از این رویداد ملی به عنوان شایسته تقدیر در کشور دست می یابد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه افزود: با کمک این کانون تاکنون بیش از ۱۵فیلم مستند کوتاه و بلند در این کانون تهیه و تولید شده و از شبکه هایاستانی و سراسری صداوسیما  پخش شده است.