حضور پررنگ اعضاي کانون هاي مساجد در راهپيمايي ۱۳ آبان

حضور پررنگ اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی ۱۳ آبان

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲
حضور پرشور اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي در مسير راهپيمايي13 آبان با اجراي سرودهاي متنوع توسط گروه هاي سرود رقم خورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: مسئولان واعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي همچون سنوات گذشته با حضور گسترده حماسه اي ديگر خلق کردند.

مسئولان و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري در راهپيمايي ۱۳ آبان در همه شهرهاي استان مرکزي، پرچم فلسطين را برافراشتند و پلاکاردهايي که بر روي آنها شعار هاي مرگ برآمريکا و اسرائيل  حک شده بود را بر روي دو دستان خود قرار داده و فرياد مرگ بر آمريکا و اسرائيل سر دادند.

راهپيمايي ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور در شهر‌هاي مختلف استان مرکزي برگزار شد؛  در اراک راهپيمايان از ميدان شهداي اراک تا مصلاي بيت المقدس اين شهر راهپيمايي کردند.


گفتني است۱۳ آبان روز دانش‌آموز و استکبار ستيزي است که در سه مقطع تاريخي سال‌هاي ۱۳۴۳ (تبعيد حضرت امام خميني (ره) به ترکيه)، ۱۳۵۷ (کشتار وحشيانه دانش‌آموزان) و ۱۳۵۸ (تسخير لانه جاسوسي) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکني و استکبارستيزي ملت ايران و سرشکستگي و خفت و خواري دشمنان اين مرز و بوم تبديل شده است. همه ساله به مناسبت گراميداشت اين روز دانش آموزان راهپيمايي هاي ضداستکباري در شهرهاي مختلف برگزار مي کنند.