رويداد دانش آموزي تصويري سازي کودکان غزه برگزار مي شود

رویداد دانش آموزی تصویری سازی کودکان غزه برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲
پروين نيا گفت: به منظور حمايت از کودکان مظلوم غزه، رويداد دانش آموزي تصويرسازي کودکان غزه با عنوان «پنجره» در قزوين برگزار مي شود.

فریده پروین نیا در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: رویداد دانش آموزی تصویر سازی و کاریکاتور کودکان غزه با عنوان «پنجره» با حضور و اجرای زنده تصویرگری اساتید حوزه هنر، آقایان محمدحسین صلواتیان و مهدی رضاییان در هنرستان فرزانه و هنرستان الزهرا قزوین برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بشری مسجد حاج سید کاظم قزوین ادامه داد: در این کارگاه 10 تا 15 نفر از دانش آموزان در خدمت اساتید دانشگاه، کار تصویرسازی در حوزه مظلومیت کودکان غزه و کشیدن کاریکاتورهایی در خصوص صهیونیست ها و حمایت آمریکا از نسل کشی در غزه را انجام می دهند.

 

وی عنوان کرد: به سه نفر از آثار برتر در این کارگاه، جوایزی اهدا می شود و همچنین آثار برگزیده در مجلات مختلف چاپ شده و همچنین این آثار در سایت های مطرح هم به نمایش گذاشته می شود.

 

پروین نیا اعلام کرد: البته برنامه نهایی ما این است که آثار برگزیده در روز غزه و به نفع کودکان غزه به فروش رسیده و مبلغ به دست آمده برای کمک به مردم مظلوم غزه اهدا شود.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد تصویرسازی اظهار کرد: مهمترین هدف از اجرای این برنامه حمایت از کودکان غزه است و اینکه بیان کنیم در کنار آنها هستیم و در واقع با تولید آثار هنری توسط نوجوانان، مظلومیت کودکان غزه و نسل کشی که در این منطقه رخ داده است به تصویر کشیده شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بشری مسجد حاج سید کاظم قزوین یادآور شد: رویداد دانش آموزی تصویرسازی پنجره برای کودکان غزه سه شنبه 16 آبان ماه با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، کانون فرهنگی هنری بشری و پاتوق هنر قزوین برگزار خواهد شد.