پويش کاشت درخت زيتون در کانون هاي مساجد استان مرکزي اجرا مي شود

پویش کاشت درخت زیتون در کانون های مساجد استان مرکزی اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲
پويش کاشت درخت زيتون و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين در سطح مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي اجرا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: پويش کاشت #درخت_زيتون و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين با هدف افزايش وحدت و انسجام‌ در پيکار عليه رژيم کودک‌کش اسرائيل در سطح مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي اجرا مي شود.

در اين راستا از تمامي فعالان فرهنگي دعوت مي شود به عنوان يک آزادي‌خواه با کاشتن #درخت_زيتون در فضاي مسجد و کانون فرهنگي هنري و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين، فصل تازه‌اي را در مبارزه با استکبار جهاني پديد آوريد.

رژيم صهيونيست از ديرباز با قطع درختان زيتون، آيندهٔ کودکان اين مرز و بوم را هدف گرفته بود و اين روزها براي خاموش کردن شعله مقاومت جان کودکان را نشانه مي‌رود.

گفتني است زيتون براي فلسطينيان معنايي بيش از يک درخت دارد: استقامت زيتون، امروز، يادآور مقاومت و ميوه‌هاي فردايش برکت سفرۀ آيندگانِ سرزمين ابراهيم خليل خواهد شد.

ما با پرورش نهال، کاشت، نگهداري و وقف درختان زيتون در هر جاي ممکن، فلسطين آزاد و زيبا را دوباره مي‌سازيم. نهالي که بر ويرانه‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي بارور مي‌شود و با ميوه‌هايش به زندگي مستضعفان رونقي تازه مي‌بخشد.

علاقمندان مي توانند هم‌اکنون با ورود به سايت نهضت درخت، درختان اهدايي‌شان را ثبت نمايند؛ تا وحدت و انسجام‌مان باعث وحشت زياده‌خواهان و دلگرمي مستضعفين جهان شود