سرود از تاثيرگذارترين هنرهاي روز در زمينه جذب نوجوانان و جوانان است

سرود از تاثیرگذارترین هنرهای روز در زمینه جذب نوجوانان و جوانان است

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲
مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کهگيلويه و بويراحمد با اشاره به فعاليت خانه سرود اين استان، گفت: سرود از تاثيرگذارترين هنرهاي روز در زمينه جذب نوجوانان و جوانان است.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانونهای فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، «کریم لایقی اصل» صبح امروز (۱۶ آبان ماه) در دیدار امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید نواب صفوی، مسجد امام رضا علیه السلام روستای صالحان، اظهار کرد: در حال راه‌اندازی خانه سرود استان هستیم تا به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را آغاز کند.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمدضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این کانون، گفت: با توجه به اینکه این خانه سرود تجهیزات خوبی دریافت کرده، کانون‌ها می‌توانند گروه‌های سرود خود را برای آموزش و ساماندهی، به خانه سرود استان معرفی کنند.

 

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: سرود از تاثیرگذارترین هنرهای روز در زمینه جذب نوجوانان و جوانان است.

«کريم لايقي اصل» ادامه داد: تلاش کنید گروه‌های سرود کانون را به این خانه معرفی تا آموزش‌های لازم در زمینه کیفیت کارها و فعالیت‌ها به آنها ارائه شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌هایی که گزارش آنها توسط امام جماعت کانون فرهنگی شهید نواب صفوی ارائه شد اشاره و بیان کرد: با توجه به طرح ملی «مسجد پایگاه قرآن» و پیش بینی آن در شبستان فرهنگ و رواق نور سامانه «بچه‌های مسجد»، می‌توان فعالیت‌های قرآنی کانون را در این سامانه بارگذاری کرد.

 

وی با اشاره به مزیت‌های بارگذاری این فعالیت‌های قرآنی در سامانه «بچه های مسجد»، خاطرنشان کرد: بارگذاری فعالیت‌های قرآنی در این سامانه علاوه بر کسب امتیاز لازم، کانون‌های با امتیاز بالا نیز تجهیزات و اقلام فرهنگی و ورزشی دریافت می‌کنند.

 

لایقی اصل از ضرورت ایجاد مشاغل زودبازده در مناطق روستایی و عشایری سخن به میان آورد و گفت: می‌توان با رایزنی با فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی مناطقی که ظرفیت لازم برای ایجاد مشاغل زودبازده را دارند، دوره‌های آموزشی برای افراد متقاضی برگزار کرد.