کارگاه يک روزه بازيگري در سينما و‌انتقال‌تجربه در زنجان برگزار مي شود

کارگاه یک روزه بازیگری در سینما و‌انتقال‌تجربه در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲
کارگاه يک روزه بازيگري در سينما و‌انتقال‌تجربه زير نظر سيد حميد کرماني درپنج سرفصل و با حضور هنرمندان مسجدي 18 آبان ماه در فرهنگسراي امام خميني(ر) زنجان برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، کارگاه یک روزه بازیگری در سینما و‌انتقال‌تجربه با حضور هنرمندان مسجدی 18 آبان ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ر) زنجان برگزار می شود.

 

این کارگاه یکروزه زیر نظر سید حمید کرمانی درپنج سرفصل «چگونه بازیگر شدن؟ راه های ورود به سینما؛ دوری از حواشی سینما، اهمیت استعداد در بازیگری و نحوه تست دادن» برگزار می شود.

 

در این دوره آموزشی هنرمندان مسجدی که در دوره تئاتر مدرسه شبستان و در رشته کارگردانی حضور داشتند دعوت شده اند و نفرات برتر‌دوره‌ در فیلم ‌بعدی در دست تولید بازی خواهند کرد.

 

این کارگاه پنج ساعته برای اعضای کانون های مساجد استان زنجان با تخفیف دایر خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام با شماره 33547877 و 09193453936 تماس حاصل کنند.

 

این دوره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و موسسه سینماگران مستقل روز پنج شنبه 18 آبان ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می شود.