ديدار تعدادي از مديران کانون هاي مساجد يزد با دستيار مردمي سازي رئيس جمهور

دیدار تعدادی از مدیران کانون های مساجد یزد با دستیار مردمی سازی رئیس جمهور

تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲
تعدادي از مديران کانون هاي مساجد يزد در قالب حلقه هاي مياني با دستيار رئيس جمهور در امر مردمي سازي ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، تعدادی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در قالب حلقه های میانی با سید احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دیدار و گفت و گو کردند.

 

این نشست با حضور منتخبان تشکل های مردمی و حلقه های میانی استان یزد در محل اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد که در زمینه توجه به امر مردمی سازی در جامعه بحث و تبادل نظر شد.

 

سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی در نشست با حلقه های میانی مردمی استان یزد گفت: امروز حرف مردمی سازی و حرکت عظیم مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی شعار دولت شده است .

 

وی افزود: مردمی سازی ارکان دارد که مهمترین رکن آن حلقه های میانی است و این حلقه میانی بسیار می توانند در جامعه اثرگذار باشند و به نوعی بستر ورود مردم را آماده می کنند.

 

عبودتیان بیان کرد: حلقه میانی باید مسیر را به مردم یاد دهند و با راهنمایی های دقیق و ایجاد زمینه در راستای فعال سازی مردم گام بردارند.

 

وی گفت: حضور مردم حتی در کربلا و حتی زعامت حضرت علی خود را نشان داد و این نشان از اهمیت حضور مردمی است.

 

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی بیان کرد: خبرگان و خیرین و نخبگان به عنوان افرادی هستند که باید در حلقه های میانی حضور پیدا کنند.

 

عبودتیان بیان کرد: مفهوم ولایت به معنای یکپارچگی جامعه به عنوان هدف اصلی مردمی سازی است که دولت بایستی راه دهد که مردم به میدان بیایند.

 

وی گفت: دولتی که سازوکار کشور را به مردم بدهد دولت اسلامی می شود  و معتقدیم که صورت تکامل یافته مردم محوری در مسجد محوری وجود دارد و الگوی امامت، شهید صدوقی و افرادی مثل ایشان است.