حلقه هاي مشورتي ويژه خواهران و برادران برگزار مي شود

حلقه های مشورتی ویژه خواهران و برادران برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲
مدير کانون فرهنگي هنري شهيد احمد گلمحمدي اراک گفت: حلقه هاي مشورتي در کانون خواهران کوثرالزهرا(س) تشکيل مي شود.

احسان صالحي  در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، با اشاره به فعاليت واحد خواهران در مسجد صاحب الامر (عج) گفت: به منظور برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي کانون و جذب حداکثري جوانان برنامه هاي مسجد با تعامل دو مجموعه خواهران و برادران برگزار مي شود.

وي از از تشکيل حلقه هاي مشورتي در کانون فرهنگي شهيد گلمحمدي و کانون فرهنگي کوثرالزهرا(س) خبر داد و اضافه کرد: حلقه هاي مشورتي با حضور برادران و خواهران و به خصوص جوانان و نوجوانان و پيشکسوتان مسجدي در کانون فرهنگي شهيد احمد گلمحمدي و کانون فرهنگي به منظور هر چه بهتر برگزار شدن برنامه هاي فرهنگي و ورزشي تشکيل و در اين حلقه ها تمامي مسئولين سرگروه به اتفاق اعضاي گروه جهت برگزاري برنامه ها مشورت و تصميم اتخاذ مي کند.

 کانون فرهنگي هنري شهيد احمد گلمحمدي شهرستان اراک(کوي صالح آباد) بيان کرد: اين حلقه ها متشکل از حلقه هاي کودکان جوانان و نوجوانان و پيشکسوتان تشکيل و به صورت هفتگي جلسات حلقه ها در صحن مسجد حضرت صاحب الامر(عج) تشکيل مي شوند.

اين مقام مسئول در پايان مدير کانون فرهنگي عنوان کرد: کانون فرهنگي مسجد صاحب الامر(عج) تشکيل حلقه ها را در دستور کار خود قرار داده و براي هر کدام از حلقه‌ها يک سرگروه مشخص و احکام سرگروه ها نيز صادر و در يکي از مناسبت‌ها احکام صادره به تمامي سرگروه ها اهداء مي گردد.