بروز رساني منابع کتابخواني بايد در اولويت هاي کتابخانه هاي مساجد قرار بگيرد

بروز رسانی منابع کتابخوانی باید در اولویت های کتابخانه های مساجد قرار بگیرد

تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲
حجت الاسلام افکار: مجاهدت هاي فعالان فرهنگي در عرصه کانون هاي مساجد بايد عالمانه و با شيوه هاي به روز رونق بيشتري بگيرد.

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در کانون حضرت خدیجه سلام الله از کتابدار و نوجوانان برتر کتابخوان این کانون تقدیر کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی به سراغ شیوه های جدید و خلاقانه در این حوزه بروند ، گفت: امروز باید کتابخانه های مساجد با توجه به نیاز های امروز جامعه منابع کتابخانه های خود را بروز رسانی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، با بیان اینکه بدلیل همجواری کتابخانه های مستقر در کانون های فرهنگی هنری با فضای معنوی مساجد و دسترسی راحت تر مردم به این ظرفیت فرهنگی ، ابراز داشت : باید این حوزه بیش از بیش تقویت شود و با برگزاری طرح ها و ویژه برنامه های ابتکاری فضای حضور نوجوانان و جوانان را در فضای کتابخانه مساجد را فراهم کنیم.

 

در این دیدار رقیه سلطانی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون و کتابخانه مسجد،اظهار داشت :کتابخانه حضرت خدیجه با توجه به فعالیت در منطقه حاشیه شهر از رونق خوبی برخوردار است و بیش از 100 نوجوان بصورت فعال با کتابخانه کانون مرتبط هستند.

 

گفتنی است؛ کتابخانه کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله در منطقه طبرسی با بیش از 15000 جلد کتاب و فضای مناسب و با عضویت بیش از 250 نفر از نوجوانان و جوانان از مراکز مهم و فعال در این منطقه مشهد هستند.