نخستين نشست استاني عمليات جم آران به ميزباني البرز برپا مي شود

نخستین نشست استانی عملیات جم آران به میزبانی البرز برپا می شود

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲
حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت توجه به ظرفيت سازي از آحاد جامعه در زمينه توجه به فرهنگ قرآن و عترت گفت: نخستين نشست استاني عمليات جم آران به ميزباني البرز برپا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مسجد البرز، حجت الاسلام شکري با اشاره به اهميت توجه به ظرفيت سازي از آحاد جامعه در زمينه توجه به فرهنگ قرآن و عترت گفت: نخستين نشست استاني عمليات جم آران به ميزباني البرز برپا مي شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: طرح جم آران با همراهی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز و جامعه قرآنی عصر استان البرز با رویکرد توجه به رشد قرائت های قرآن به صورت خانگی در قالب هم اندیشی است.

 

وی با بیان اینکه سنت حسنه قرائت قرآن در خانه به دلیل تحولات تکنولوژی و ظهور فضای مجازی کمرنگ شده است که این مهم با همراهی علاقمندان به قرآن کریم می تواند رشد پیدا کند تصریح کرد: توجه به فرهنگ قرآنی در قالب طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی از برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان البرز تصریح کرد: طرح هر مسجد یک پایگاه قرآنی یکی از عمده طرح های اجرایی با رویکرد تقویت و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است که از ابتدای سال جاری با همت کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز اجرا می شود.