فيلم‌هاي سينما بهمن و روشا براي کانون‌هاي مساجد استان زنجان نيم بها اکران مي شود

فیلم‌های سینما بهمن و روشا برای کانون‌های مساجد استان زنجان نیم بها اکران می شود

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۴۰۲
به گفته اسلامي، تفاهم نامه همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان با سينما روشا و بهمن زنجان به منظور اکران نيم بهاي فيلم براي اعضاي کانون هاي مساجد استان زنجان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: در راستای اکران نیم بهای فیلم برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، تفاهم نامه همکاری ستاد کانون های مساجد استان با سینما روشا و بهمن زنجان منعقد شد.

 

وی با یادآوری اینکه در این تفاهم نامه مقرر گردید سانس های اختصاصی برای اعضای کانون های مساجد استان در این دو سینما پیش بینی شود، گفت: مدیران کانون های مساجد استان زنجان در صورت تمایل اعضای کانون می توانند با هماهنگی قبلی از فیلم های به نمایش درآمده در این سینماها استفاده کنند.

 

اسلامی ادامه داد: زمان اجرای این طرح از اول مهرماه تا پایان سال جاری است و کانون های مساجد استان زنجان می توانند از این فرصت ایجاد شده برای اعضای کانون ها استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از فعالیت 386 باب کانون مساجد در استان زنجان خبر داد و گفت: در راستای عدالت فرهنگی در بین کانون های مساجد، مذاکرات و تفاهم نامه با ادارات و نهادهای فرهنگی و هنری استان در دستور کار قرار دارد.