افتتاح ايستگاه مطالعه در کانون فرهنگي هنري ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نيمروز

افتتاح ایستگاه مطالعه در کانون فرهنگی هنری ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نیمروز

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲
در راستاي ترويج فرهنگ کتابخواني، يک سري قفسه و ميز مطالعه به کانون فرهنگي ام المصائب مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نيمروز از طرف ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد سيستان و بلوچستان با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، یک سری قفسه و میز مطالعه به کانون فرهنگی هنری ام المصائب، مسجد فاطمه الزهراء(س)، شهرستان نیمروز از طرف ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد سیستان و بلوچستان، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا شد.

 

در این مراسم که با حضور مردم روستای خراشادی برگزار شد، ایستگاه مطالعه کانون فرهنگی هنری ام المصائب افتتاح شد.

 

علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بایستی کانون های فرهنگی مساجد که به نوعی میزبان قشر جوان و نوجوان می باشند با بهره گیری از خدمات داده شده به دنبال جذب جوانان در مساجد باشند چرا که قشر جوان و نوجوان ما نیازمند حمایت هستند، برای شکل گیری جامعه ای پویا و در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همه توان به دنبال تقویت کانون های مساجد فرهنگی می باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم تقویت کانون های مساجد، بیان داشت: در همین راستا با رایزنی های به عمل آمده در حال شکل گیری جلسه ای با مدیران مختلف، از جمله اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های مرتبط هستیم.

 

سرگزی گفت: باید فضای مناسب ورزشی در کنار مسائل فرهنگی برای نوجوانان و جوانان در کانون های مساجد پیش بینی کنیم تا بتوانیم نوجوانان و جوانان را در مسیر پویایی قرار دهیم.