نمايشگاه کتاب مسجد امام حسين(ع) بيرجند گشايش يافت

نمایشگاه کتاب مسجد امام حسین(ع) بیرجند گشایش یافت

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲
باقري نژاد از بازگشايي نمايشگاه کتاب در محل مسجد امام حسين عليه السلام بيرجند به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني خبر داد.

قاسم باقری نژاد در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب در محل صحن مسجد امام حسین(ع) بیرجند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی گشایش یافته است.

مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) بیرجند افزود: کتاب های این نمایشگاه با تخفیف های ۲۰، ۲۵ و ۳۰ درصد به فروش می رسد.


باقری نژاد با بیان اینکه این نمایشگاه در حوزه تخصصی کودک، نوجوان، شهدا، رمان، تاریخی و دینی و به ویژه کتب پر فروش سال فعال است، افزود: این نمایشگاه تا دوم آذرماه امسال یک ساعت قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء از دوستداران کتاب استقبال می کند.


وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب فلسطین با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این مسابقه با موضوع «طوفان الاقصی» فلسطین، شبهات، سوالات به همراه «مسئله فلسطین» برگزار خواهد شد.


مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الحسین(ع) بیرجند افزود: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه با یکم آذرماه امسال مهلت دارند تا به لینک کتاب  https://www.uplooder.net/files/ed376a2d9518af66310788dd8576499f/mgmg.pdf.html مراجعه کنند.


 وی در ادامه از عضویت جدید ۲۰۰ نفر به کانون فرهنگی و هنری انصار الحسین(ع) خبر داد و گفت: این تعداد عضو جدید را دانش آموزان تشکیل می دهند.

باقری نژاد با اشاره به هدف گذاری کانون به سمت علمی گرایی، گفت: این کانون با مدارس راهنمایی شریفی پناه و مسلم ارتباط گرفته است و مسابقات علمی و ورزشی برگزار می کند.


وی همچنین از برگزاری کلاس های تقویتی زبان، ریاضی و علوم برای نوجوان در مسجد امام حسین(ع) بیرجند خبر داد.