کتابخانه کانون حضرت صاحب الزمان(عج) نيازمند پايش و تجهيزات است

کتابخانه کانون حضرت صاحب الزمان(عج) نیازمند پایش و تجهیزات است

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲
قوسيان مقدم گفت:متاسفانه کتابخانه کانون فرهنگي هنري مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان طبس در حال حاضر فعال نيست و اميدواريم بتوانيم آن را تجهيز کنيم.

محمدرضا قوسیان مقدم مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان طبس در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از نهادهایی است که می تواند در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین نسل جوان نقش مهمی را ایفا کند.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان طبس در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بحث خوانش کتاب را در دستور کار خود طی هفته کتاب قرار داده بود و شاهد حضور خوب جوانان در این زمینه بودیم‌.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان طبس در ادامه بیان کرد: یکی از راه های دیگر جهت جدب کودکان به سمت کتاب اجرای مسابقه نقاشی در مورد کتاب است که توسط این کانون اجرایی شد.

قوسیان مقدم در خصوص وضعیت کتابخانه کانون گفت: در حال رایزنی با خیرین جهت خرید کتاب هستیم چون کتاب‌هایی که در کتابخانه کانون وجود دارد هم قدیمی و هم فرسوده شده است و نیاز به پایش دارد.

وی در پایان تاکید کرد: متاسفانه کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهرستان طبس در حال حاضر فعال نیست و امیدواریم بتوانیم آن را تجهیز کنیم.