لزوم رصد فعاليت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد

لزوم رصد فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۲
حجت الاسلام زارعي با تاکيد بر رصد فعاليت‌هاي کانونهاي فرهنگي هنري شهرستان بشرويه گفت: در اين شهرستان ظرفيت هاي خوبي براي انجام کارهاي فرهنگي و هنري وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا زارعی امام جمعه بشرویه در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: در بشرویه ظرفیت های بسیار خوبی برای کارهای فرهنگی و هنری وجود دارد.

وی بیان کرد: در گام اول انقلاب، مساجد رسالت خود را در زمینه تربیت جوانان مومن انقلابی انجام دادند و همه رزمندگان دفاع مقدس و شهدای عزیز ما، خواستگاه آنان مساجد بود و در گام دوم انقلاب هم همین توقع و انتظار وجود دارد.

 حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه بحثی که امروز باید مورد توجه قرار گیرد آن موازی کاری هایی است که در مسجد شاهد هستیم، افزود: امیدواریم دغدغه ها برطرف شود و یک کار قوی و خوب منسجم و تشکیلاتی در این راستا اجرا شود. کارهای فرهنگی هر کدام تشکیلاتی انجام شود ثمره و نتیجه آن بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت های شهرستان بشرویه حوزه هنری و گروه های سرود است، افزود: این مجموعه ها پشتوانه خوبی ندارند و با امکانات کم، آثار خوبی را تولید می کنند و توجه داریم به بشرویه نگاه ویژه ای شود چرا که ظرفیت های ویژه ای دارد و از طرفیت های شهرستان غفلت نشود.

امام جمعه بشرویه در پایان عنوان کرد: برخی از کانون ها در این شهرستان تحرکی میدانی ندارند امیدواریم یک رصدی شود و تجهیزات از کانون های غیرفعال گرفته شود و در اختیار کانون های فعال قرار گیرد.