طرح شنبه هاي با کتاب سرفصل برنامه هاي کانون هاي مساجد البرز

طرح شنبه های با کتاب سرفصل برنامه های کانون های مساجد البرز

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲
يکي از مصاديق برجسته تعمق در رشد فرهنگ کتاب و کتابخواني طرح شنبه هاي با کتاب است و سه باب کتابخانه از مساجد استان البرز بيش از ديگر کتابخانه ها در اين رابطه فعال هستند.

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، يکي از مصاديق برجسته تعمق در رشد فرهنگ کتاب و کتابخواني طرح شنبه هاي با کتاب است و سه باب کتابخانه از مساجد استان البرز بيش از ديگر کتابخانه ها در اين رابطه فعال هستند. 

 

طرح کتاب و کتابخوانی با عنوان شنبه های با کتاب در کتابخانه باقرالعلوم(ع) واقع در مسجد جامع حصارک کرج، کانون راهیان قدس واقع در مسجد علی بن ابیطالب(ع) و کانون سید اسماعیل سادات واقع در کانون مسجد امام سجاد(ع) میزبان و مجری طرح شنبه های با کتاب به صورت ویژه هستند. 

 

نکته مهم و اساسی و تفاوت این طرح در این سه باب کتابخانه همراهی و هم اندیشی امام مسجد به صورت شاخص در امر معرفی کتاب خوب است، هرچند دیگر ائمه مساجد استان البرز نیز در این رابطه برنامه های موثری را به انجام رسانده اند. 

 

گفتنی است، طرح شنبه های با کتاب اولویت نخست خود را مبتنی بر معرفی کتاب خوب و پرمحتوا قرار داده است چرا که کتابی که مسجد و امام مسجد معرفی می کند باید کتاب اثرگذار و شاخص باشد.