برگزاري نشست آموزشي رابطان کانون هاي مساجد راز و جرگلان

برگزاری نشست آموزشی رابطان کانون های مساجد راز و جرگلان

تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۲
نشست آموزشي رابطان و مديران کانون هاي مساجد شهرستان راز و جرگلان،با هدف تبيين اولويت هاي کانون ها در اين منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ این نشست هم اندیشی که با هدف تشریح برنامه ها و اولویت های کانون ها تا پایان سال جاری شکل گرفت و به صورت پرسش و پاسخ اجرا شد.

 

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی و نیز «میثم آذری» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان  در این نشست حضور داشتند و همراه و پاسخگو بودند.

 

 

در این جلسه «امین درتومی» و «اصغر لنگری»، به ترتیب کارشناسان مسئول حوزه های ساماندهی و شبکه سازی و نیز فرهنگی هنری و ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، برای مدیران حاضر، توضیحاتی در خصوص اولویت های کاری و برنامه ای این حوزه ها ارائه کردند و برنامه های پیش رو را تشریح کردند.

اهداء حکم مسئولیت رابط شهرستان به «اعظم نامور» مدیر کانون فرهنگی هنری "قدس" مسجد جامع راز  و نیز  تقدیر از فعالان قرآنی و برگزیدگان مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته حفظ کل، از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

نشست فوق با پاسخگویی  مدیر و کارشناسان ستاد استانی به سوالات مطرح شده مدیران  کانون های حاضر پایان یافت.

 

شهرستان راز و جرگلان منطقه ای وسیع و تلفیقی از شیعه و اهل تسنن را در بردارد  که تاکنون 18 کانون فرهنگی هنری در این منطقه راه اندازی شده است.

 

پایان/