مديرکل بيمه سلامت خراسان جنوبي از ستاد کانون هاي مساجد وخبرگزاري شبستان بازديد کرد

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از ستاد کانون های مساجد وخبرگزاری شبستان بازدید کرد

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲
مديرکل بيمه سلامت خراسان جنوبي با حضور در محل ستاد کانون هاي مساجد و خبرگزاري شبستان از نزديک در جريان فعاليت هاي اين مجموعه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی از محل ستاد کانون های مساجد و خبر گزاری شبستان بازدید کرد و با مدیر این ستاد به گفتگو پرداخت.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در این بازدید به بیان رسالت های بیمه سلامت پرداخت و از تعامل کانون های مساجد و خبرگزاری شبستان با این نهاد قدردانی کرد و گفت: از توان و ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در راستای اطلاع رسانی برنامه های بیمه سلامت به اقشار مختلف می توان بهره گرفت.

حجت الاسلام علی محقی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی نیز در این بازدید ضمن بیان وظایف و اهداف ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد پرداخت و گفت: توان و بستر کانون های فرهنگی هنری مساجد در بستر فضای مجازی، فرصت مناسبی برای تبیین اهداف و برنامه های بیمه سلامت به مردم سطح استان است.

وی با اشاره به فعالیت حدود 760 کانون فرهنگی هنری در سطح استان، از حمایت بیمه سلامت استان از برنامه های این نهاد قدردانی کرد.