بيش از يک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه کانون‌هاي مساجد استان زنجان اهداء شد

بیش از یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه کانون‌های مساجد استان زنجان اهداء شد

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲
اسلامي از اهداي بيش از يک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و مراکز فرهنگي، مذهبي استان زنجان به مناسبت هفته کتاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه بویژه نسل جوان گفت: کانون های مساجد یکی از بسترهایی است که می تواند تاثیر بسزایی در این امر داشته باشد.

 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب بیش از یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد و مراکز فرهنگی، مذهبی استان اهدا شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان و مسئولین کتابخانه ها با حضور در مخزن کتاب ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان با توجه به نیاز های منطقه و محل نسبت به انتخاب و جمع آوری کتب مورد نیاز خود اقدام کردند.

 

اسلامی از اهداء کتاب به مساجد، مجامع و مراکز فرهنگی، مدارس ابتدایی و متوسطه، خانه های قرآن، دانشگاه پیام نور و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: به همین مناسبت کتاب هایی نیز به ائمه جماعت مساجد استان اهداء گردید.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به مخزن کتاب ستاد استان اشاره کرد و افزود: کانون ها با مراجعه به مخزن و جستجو و انتخاب کتب مورد نیاز، در جهت غنی سازی کتابخانه های مساجد زنجان از آن یهره مند می شوند.