برگزاري دوره آموزشي مديران کانون‌هاي تخصصي خواهران استان زنجان

برگزاری دوره آموزشی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان زنجان

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲
اسلامي از برگزاري دوره آموزشي مديران کانون هاي فرهنگي هنري تخصصي خواهران استان زنجان با هدف الگوسازي، انتقال تجربيات و توانمندسازي مديران اين کانون‌ها در روز پنج شنبه 9 آذرماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان زنجان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دوره آموزشی مدیران کانون های فرهنگی هنری ویژه خواهران با هدف الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران این کانون ها برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: این دوره آموزشی به مدت ۸ ساعت با حضور20 نفرازمدیران کانونهای خواهران استان زنجان و درسه مرحله برگزار می شود که درمرحله نخست، روزپنج شنبه 9 آذردرتالار اندیشه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان میزبان مدیران محترم کانون ها هستیم. 

 

اسلامی خاطرنشان کرد: این مرحله به صورت حضوری وغیرمتمرکزدرقالب نشست یک روزه از ساعت 9 تا 14 روز پنج شنبه برگزار می شود.

 

این مسئول یادآور شد: گام دوم دوره بصورت غیرحضوری و متمرکز از طریق سامانه آموزش ستاد کانونهای مساجد (بچه های مسجد) توسط اداره کل آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات ستاد کشورو مرحله سوم نیز به صورت حضوری و متمرکز در تهران با دعوت از مدیران کانونهای خواهران برگزار می گردد.

 

وی افزود: آموزش مهارتهای مدیریت و رهبری در تشکیلات، آشنایی با عرصه های حضور اجتماعی زن و راهبردها و راهکارها و آشنایی با نقش زنان در تعالی خانواده از سرفصل های محتوایی این دوره آموزشی است.